Първоначално публикувано от vsd
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
за или против спортен филтър
Collapse
X
-
При мен и с хартиения и със конуса имаше прах.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Не знам с чип или без. Обаче има разлика с филтрите. Когато го сложиш (същото е и с чипа) не усещаш баз разлика. Но като го махнеш и върнеш оригиналниа тогава разбираш вече. Аз продадох моя кит със филтъра. Сложих оригиналния и се спъна колата. Няма го респонса кайто имаше преди. Не е голяма разликата, но като свикнеш с хубавото после правиш разлика.
С всичко е така. С хубавото се привързваш бързо. Но като паднеш по-долу и го усещаш. Сега пак ще слагам спортен. Бучи, трещи с него ама и някак му е по-лесно на двигателя. Сякаш диша по-лесно наистина. Не е само внушение. Говоря за конуса. За реплейсмънт не знам как е.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеЗа това дали съм против или за спортните филтри мисля се вижда на снимките.
На едната снимка филтърът го снимах от външната страна, а на другата снимка от вътрешната
Това е JR конус от моята кола, свален за почистване след 15 000 км
Тръкни с пръст по стената на дебитомера от вътре!Last edited by oem; d.m.y г., 23:42.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеЗа това дали съм против или за спортните филтри мисля се вижда на снимките.
На едната снимка филтърът го снимах от външната страна, а на другата снимка от вътрешната
Това е JR конус от моята кола, свален за почистване след 15 000 кмsigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Comment
-
Че вие на колко време ги перете вашите филтри? То започва така да изглежда след няколко хиляди. От тия 15 000, 10 000 са навъртени в Гърция по магистралите.
Не е толкова мръсен колкото изглежда на снимката.
Видях тръбата след филтъра и мога да кажа, че почти нямаше никакъв прах.FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеЧе вие на колко време ги перете вашите филтри? То започва така да изглежда след няколко хиляди. От тия 15 000, 10 000 са навъртени в Гърция по магистралите.
Не е толкова мръсен колкото изглежда на снимката.
Видях тръбата след филтъра и мога да кажа, че почти нямаше никакъв прах.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
на около 10-15000км. ,а с мнението си не казвам нищо за твоя филтър/сори ако така си си помислил/нормално е на тези км.да се чисти,горе долу на каквито км. се сменя оригиналния на тези переш спортния/мое мнение/sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеЧе вие на колко време ги перете вашите филтри? То започва така да изглежда след няколко хиляди. От тия 15 000, 10 000 са навъртени в Гърция по магистралите.
Не е толкова мръсен колкото изглежда на снимката.
Видях тръбата след филтъра и мога да кажа, че почти нямаше никакъв прах.
на кутията с препарата и маслото за филтъра пише сервизиране на 5000км ама за хубави пътишта предполагамsigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Comment
-
Няма проблем, просто исках да кажа, че спортния филтър не пуска повече мръсотия от обикновения, даже според мен по-малко
По принцип гледам да го пера на 10 000- 15 000 км, защото на вид не мога да го определя дали е за чистенеFORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеНяма проблем, просто исках да кажа, че спортния филтър не пуска повече мръсотия от обикновения, даже според мен по-малко
По принцип гледам да го пера на 10 000- 15 000 км, защото на вид не мога да го определя дали е за чистенеНо пък да не го чакаш да се задръсти хептен.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment